Livsstilsmessen 2024 afholdes i Ledreborgs slotspark i Pinseferien, 17. til 20. maj 2024 – sæt allerede kryds i kalenderen

Livsstilsmessen 2023 blev afholdt i Ledreborgs slotspark i Pinseferien, 26. til 29. maj 2023.

Lejre Støtteforening stillede op med 46 frivillige til opsætning og styring af Parkering og 18 i Baren, til de gæster, som spiste i parken.

Slutoprydning blev udført af 6 frivillige, så I alt har vi altså haft 70 frivillige i sving med disse opgaver.

Lederborg slot og Restaurant Herthadalen havde igen gjort en stor indsats for at give gæsterne en dejlig dag, med mange udstillere.

Her er lidt billeder fra vores indsats.

Livsstilsmessen 2022 blev afholdt i Ledreborgs slotspark i Kr. Himmelfartsferien, 26. til 29. maj 2022.

Lejre Støtteforening stillede op med 36 frivillige til styring af Parkering og 34 i Baren, til de gæster, som spiste i parken.

I alt har vi altså haft 70 frivillige i sving med disse opgaver.

Lederborg slot og Restaurant Herthadalen havde sat alle sejl til for at give gæster en dejlig dag, med mange udstillere.

Fredag var lidt sløv med dårligt vejr – ærgerligt – men torsdag, lørdag og søndag var med godt vejr og i alt godt 18.000 besøgende.

Her er lidt billeder fra vores indsats.