På nuværende tidspunkt ved vi ikke noget om musikprogrammet 2024

-

I 2023 afholdtes arrangementet Mamma Mia i Ledreborg slotspark 16. til 20. august.

Det musikalske indhold var ABBA-musicalen med samme navn, en opsætning arrangeret af Live Nation, verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser.

Det blev opført i alt 8 forestillinger over 5 dage, fra onsdag til søndag, med 2 koncerter hver af de sidste 3 dage.

Lejre Støtteforening stillede op med 44 frivillige til opsætning af parkeringsplads og efterfølgende parkering, samt 64 frivillige til oprydning før, under og efter koncerterne – en stor opgave for vores lille forening.

En ekstra gevinst for de mange frivillige var en fribillet til en af koncerterne – en fantastik oplevelse.

Alle dage var næsten uden regn og med rimeligt sommervejr, og koncerterne blev besøgt af omkring 15.000 mennesker.

Her er et lidt billeder af vores indsat med oprydning i parken og nedtagning af foreningens røde telt på P-pladsen, og med tid til at nyde den dejlige musik 😊

-

Slotskoncerten 2022 blev afholdt i Ledreborg slotspark lørdag 13. august, fra klokken 13:30 til 00:30.

Lejre Støtteforening stillede op med 40 frivillige til forskellige opgaver, som parkering, betjening af bar og VIP bar, backstage hands og entré/vagt.

Hele dagen var med utroligt fint og flot sommervejr, og koncerten blev besøgt af over 3.000 mennesker.

Her er et lidt billeder med gæsterne og med vores indsats i barerne – også med tid til pause 😊

Slotskoncerten 2021 blev afholdt i Ledreborgs slotspark i weekenden d. 28-29. august.

Lejre Støtteforening stillede op med 28 frivillige lørdag og 15 søndag, til forskellige opgaver, som parkering, betjening af bar og backstage og entré/vagt.

Lørdag var ramt af udpræget regn men søndag blev afviklet i fint vejr

Her er et par billeder med vores indsats i baren.